تنهایی .___.
به آدمها اندازه ی عشقی که به تو می ورزند اعتماد کن
 
  چون کاری ترین ضربه را کسی می زند  
 
که جای زخمت را به او نشان داده ای...!
 
 
 
 
 
وقتی کسی به سلامتی تو نمی نوشد اولین جام و آخرین جام را به
 
سلامتی خودت بنوش خودم تنها دوست توست ... خودم تنها محرم
 
اسرار توست ... خودم تنها تکیه گاه بی منت توست خودم تنها
 
کسی است که  اگر بر زمین بیفتی دستت را میگیرد و بلندت می کند
 
اگرته چاه بیفتی و صد کاروان تشنه صدای ترا به نشیدن بزنند فقط
 
خودم طناب می شود دست می شود و تو را بالا می کشد ... خودم
 
تنها رفیقی است که برایت می ماند ... خودم مرز ندارد ... ادا
 
ندارد ... قهر ندارد ... ارزان فروش نیست ... خیانت نمی کند ...
 
گاهی  به وعده های سر خرمن ... بعد خرمن ... فصل
 
برداشت ...زیارت امام رضا  و خریدن النگو از اطراف  حرم به
 
خودم وفا کن سوار قطارش بکن دستهای خسته و زخمی اش را
 
  ایستگاه به ایستگاه نوازش کن  از دستهای خودم تشکر کن باور
 
کن ... باور کن ... باور کن
 
خودم خودخواهی نیست خودم معجزه خداست
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 / 5 / 1393 ا 18:7 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.